Back in town... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Bram Bavel - WaarBenJij.nu Back in town... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Bram Bavel - WaarBenJij.nu

Back in town...

Door: Brammes

Blijf op de hoogte en volg Bram

31 Januari 2008 | Nederland, Breda

Yooo ;)

Ik zou er eigenlijk nog eentje doen voordat ik zou vertrekken, maar dat was me niet gelukt dus doe ik het zo maar even :).

Ik ben inmiddels dus alweer thuis in het koude NL, zit weer vertrouwd in m'n eigen kamer...Toch best vreemd eigenlijk, het lijkt alsof ik alles gisteren bij wijze van nog heb gezien.

Ik ben aan de ene kant ook wel weer blij dat ik terug ben, om iedereen weer te zien etc. Aan de andere kant is het weer toch echt...ronduit klote ;) Het type weer in Suriname is toch net iets meer mijn ding, maargoed, het is alweer bijna lente en ik heb een groot deel overgeslagen dus ik mag niet klagen :)

Ik weet in elk geval wel dat ik hier een geweldige tijd heb gehad. Ik heb veel superrelaxte mensen ontmoet, op mijn stage ook alleen toffe collega's dus dat was ook mooi! Heel veel leuke en mooie dingen gezien die ik niet snel zal vergeten, o.a. de jungle vond ik echt indrukwekkend!

Het zit er weer op...Suriname ;) Ik zal het zeker nog wel eens bezoeken, moet alleen nog even kijken wanneer maar dat komt wel goed!

Mensen, bedankt voor het steeds opnieuw lezen van de berichten en plaatsen van de reacties, vond het zeer relaxt :)

Gegroet! xxx

  • 31 Januari 2008 - 20:52

    Nadine:

    Brammes! We gaan gewoon over een weekje weer een feestje maken of doe je geen tbbc? Kusje

  • 31 Januari 2008 - 21:45

    Atta:

    Ik mis jou! en door mijn 'kaulo' tentamenweek en herkansingen kan ik je nog steeds niet zien!
    Ik kan me echt niet concentreren op mn tentamens .. dus dat is dubbel kut!
    Ik ga je snel zien kleine .. Pa en Ma missen jou ook!

    Dikke kus je nichtje ;)

  • 31 Januari 2008 - 21:50

    Jeroen:

    Wanneer kom je langs jungleman?

  • 01 Februari 2008 - 08:54

    Stephanie:

    Hey Bream!

    Welkom thuis!!

    Ik zal je vast en zeker na de vakantie weer op school zien.

    Doei xus steef

  • 01 Februari 2008 - 09:22

    Robster:

    Over een jaar mag je misschien wel weer terug naar Suri;) Ligt eraan waar we heen gaan toch! Lekker door de jungle survivalen;) haha spreek je morgen weer maat.
    Laterr

  • 03 Februari 2008 - 11:22

    Sanschen:

    Hey Bramschen!Fijn om te horen dat je veilig bent thuis gekomen in ons koud kikkerlandje! ;) We zien elkaar denk ik weer heel snel en praten we dan volop bij en gaan we weer lekker chillen! Wij vliegen woensdag terug van Bali naar Kuala Lumpur en donderdagavond naar NL dus voor ons komt het afscheid met ons landje nog ;) Maar goed..tot snel brammie! Kus xxx Sanschen en Basje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2008

Back in town...

05 Januari 2008

Sranan; 3 left!

31 Oktober 2007

10 down, 10 to go!

09 Oktober 2007

Afgelopen 2 weken

25 September 2007

Maandje alweer :)
Bram

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 911
Totaal aantal bezoekers 8674

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 26 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: