Bijna :) - Reisverslag uit Breda, Nederland van Bram Bavel - WaarBenJij.nu Bijna :) - Reisverslag uit Breda, Nederland van Bram Bavel - WaarBenJij.nu

Bijna :)

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

13 Augustus 2007 | Nederland, Breda

Héé

Zoals jullie weten vertrek ik bijna naar Suriname, dus heb ik deze stie aangemaakt zodat jullie me kunnen volgen :) Van tijd tot tijd zal ik ff een bericht posten van wat ik zoal uitgevoerd heb!

Het voorbereiden zit er eigenlijk al op...Het wachten is al begonnen, op dit moment nog 13 dagen en dan zit ik in het vliegtuig.

Meer info zal volgen ;)

Gegroet!

  • 13 Augustus 2007 - 12:47

    KERS ;):

    ik ga je missen dude..!!!
    maar eerst a.s vrijdag.
    je komt toch nog wel??!

    kusje kirsten

  • 13 Augustus 2007 - 13:36

    Stephanie:

    Hey Bream!!

    Heel veel succes op je stage en veel plezier in Suriname :)
    Ik ben benieuwd naar al je verhalen!!

    Doei Xus Steef

  • 13 Augustus 2007 - 14:31

    Sanschen:

    Hey Bramschen!! :)
    Ik wens je heel veel plezier..maak er een mooie tijd van en geniet zo veel je kunt! Je moet vrijdag wel komen he!! Bas en ik komen ook dus :P

    Sms even of je komt.. Liefs xxx

  • 13 Augustus 2007 - 15:57

    Boschi:

    Een half jaar geen boschi...ik ga je missen joh!! Veel berichtjes op je site zetten dan kan ik lezen wat je daar allemaal uitspookt ;)

    Have fun daar!!

    Kusje x Boschi

  • 13 Augustus 2007 - 17:16

    Robster:

    Wel vet dat je naar Suriname gaat maar toch wel jammer dat ik mijn maatje moet missen;)
    We keep in touch!

  • 13 Augustus 2007 - 17:38

    Noor:

    Bram, trouwe waarbenjij.nu bezoeker! ;-)

    Nu kan ik niet achterblijven he! Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad?! Maak er iets van en ik hou je echt in de gaten hoor hoe je het hebt allemaal!

    Liefs van Noor!

  • 14 Augustus 2007 - 01:20

    Inschen:

    Ola! ben benieuwd naar je suriname verhalen! Heb al veel leuke dingen gehoord van familie die er geweest is, en het zal je zeker bevallen daar! Enorm easy going, nog meer als hier in Aussie. Nu ff mn eigen site bijwerken hoor! Have fun met de voorbereidingen enzo..! Kus

  • 18 Augustus 2007 - 19:12

    Kimberly:

    he brammetje
    jammer dat dat feestje bij kir niet doorging
    hadde we met zn alle nog soort van afscheid kunnen nemen
    maaaar heel erg veel plezier tussen de suri's :P
    kijk uit voor de big momma's daarzo :P
    XX
    kimberly

  • 19 Augustus 2007 - 12:09

    Nadine:

    Brammetjeeee! Heel veel plezier daar he! Ik zal je verhaaltjes volgen! Kus

  • 20 Augustus 2007 - 12:22

    Gijs:

    He mattie!

    Geniet er lekker van heh!!
    Ik zal wel ff zwaaien vanuit Aruba!

    Ga je zeker nog spreken.

    Ciao

  • 26 Augustus 2007 - 10:01

    KERS ;):

    lieve bram,

    't ga je goed!
    byebye dude tot over een half jaar.

    liefs
    kirs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2008

Back in town...

05 Januari 2008

Sranan; 3 left!

31 Oktober 2007

10 down, 10 to go!

09 Oktober 2007

Afgelopen 2 weken

25 September 2007

Maandje alweer :)
Bram

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 8692

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 26 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: