Dag 1 - Reisverslag uit Breda, Nederland van Bram Bavel - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Breda, Nederland van Bram Bavel - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Brammes

Blijf op de hoogte en volg Bram

27 Augustus 2007 | Nederland, Breda

Yooo,

inmiddels ben ik al aangekomen in Suri, en ook in m'n kamer. Moet zeggen dat het me ook erg goed bevalt, dus dat zit helemaal goed ;)

Toen ik aankwam op het vliegveld kwamen er sowieso al 5 mensen met taxi's opdringen. Op een gegeven moment nam ik er eentje voor 70 srd, wat dus geen rip-off betekent :P Onderweg naar m'n kamer heb ik ook al redelijk veel gezien van het land, en het zag er echt relaxt uit!
Die taxidriver had me ook al het een en ander verteld over de omgeving...Gewoon wat het ene gebouw was en het andere. Hoe auto's met elkaar omgaan etc. Waarom dat iedereen blijft toeteren, zodat er "minder" ongelukken gebeuren...Maar denk niet dat mensen er vrolijker van gaan worden :P

Eenmaal bij m'n kamer aangekomen was er één meisje. De rest gingen geloof ik fietsen en een ander meisje van het vliegveld ophalen. Net daarvoor kwam er nog een meisje aan en die zaten blijkbaar allebei bij mij in t vliegtuig...Tot nu toe zit ik, zoals op de foto's ook te zien, echt ff alleen met meisjes, maar begin in september komen er ook een paar kerels bij volgens mij, njah dat zie ik dan wel.

Nu is het hier nog ochtend en ben ik ongeveer een halfuur geleden opgestaan, heb iets van 12 uur geslapen ofzo...Ach, ik heb toch vakantie :P

Ik ga zometeen eerst ff douchen en dan m'n stageplek opzoeken en beetje door de stad rondfietsen....jah, fietsen :P

Ik laat snel weer eenbericht achter ;)

Gegroet ;)

  • 27 Augustus 2007 - 14:08

    Jaghaans:

    Klasse _
    goed om te horen dat je heel aan bent gekomen.. wacht met spanning en dichtgeknepen billen op de rest van je avontuur!
    Tot Snel!

  • 27 Augustus 2007 - 14:14

    Taam:

    Schat!

    Wat ben ik blij om dit bericht te lezen. Nu heb ik weer a litte piece of mind nu ik weet dat het goed met je gaat. Nog 1 uur en 20 minuutjes en dan zit mijn stagedag er weer op. Jij veel succes met de boel bekennen en ik spreek je snel schat.

    Love you,

    Kuss

    TaaM

  • 27 Augustus 2007 - 15:32

    KERS ;):

    jeej gelukkig m'n poedeliewoepsie is veilig & wel aangekomen in Suriname!
    gelukkig maar dat alles goed is gegaan.
    have fun met het ontdekken van 'je' eilandje..

    p.s (ik had vandaag yield her en ik had alle antw van kimber gehad van de vorige her..en had alles in mn rekenmachine gezet, heb voor het mooie maar 2 verkeerde antw ingevuld, anders valt het ook zo op) gheghe kheb dus een 8 ofso haah te relaxt.

    nou dude geniet van alles!
    kussie

    KIRS

  • 27 Augustus 2007 - 15:33

    KERS.:

    want het was dus dezelfde tentamen als toen
    jeeeeej ;)


    x x

  • 27 Augustus 2007 - 15:51

    Elisa:

    heej lief!
    had je vader toch gelijk over die alleen maar dames ;) gezellig hoor! nu maar snel heel veel foto's maken met je mooie modieuze roze camera en hierop zetten:P ik zie ze tegemoet!

    Kuss(K) van mij!

  • 27 Augustus 2007 - 16:39

    Corrie:

    heej jij daar in het verre ............uhm............Surinamelandje..........verander je status eens.
    je zit niet in Breda ;)

  • 27 Augustus 2007 - 17:46

    Kimberly:

    hee brammetje,
    fijn om te horen dat je het al naar je zin hebt en natuurlijk dat je goed bent aangekomen!!!
    ben je aleen ff het enige haante in dat kippenhok hahaha
    hopelijk hou je het uit met al dat gekakel :P
    have fun met verkennen!!
    kussie
    kimberly

  • 27 Augustus 2007 - 19:14

    Nadine:

    He Bram, leuk om te horen dat daar toppie is! Geniet er lekker van en schrijf maar snel een verhaaltje! Kus

  • 27 Augustus 2007 - 20:54

    Bart:

    Ben blij dat je een goed begin hebt kleine broeder!! Buitengewoon geslaagde foto van je, haha ;-)

  • 27 Augustus 2007 - 22:00

    Sandra:

    He Vent,

    Leuk te horen dat je goed bent aangekomen. Veel plezier nog! Kus

  • 27 Augustus 2007 - 23:25

    Simone:

    yo ik hou echt niet bij hoe snel de tijd gaat! Dat je gewoon al in suriname zit!! Nou veel plezier daaro!!! Nog lekker ff vakantie voordat je begint...

  • 27 Augustus 2007 - 23:52

    Ineke:

    Poging 2.. Jij bent er ook gewoon al! De tijd vlieg! Relaxt dat je daar kan fietsen, dat ga ik wel missen hier! have fun en succes met t begin van je stage! Kus

  • 28 Augustus 2007 - 08:45

    Stefan:

    Hey kerel,
    Blij te horen dat je goed bent aangekomen. En ja zoals Jaghaans (Jeroentje:D) het zegt kan ik het niet beter zeggen, we wachten idd met spanning en dichtgeknepen billetjes af:P.
    Veel plezier met het verkennen van de omgeving, en kijk uit daar hé in het verkeer op je fietsje:P.

    Ik zeg has has, en tot gauw,
    Groetjes Stefan

  • 28 Augustus 2007 - 22:20

    Shurley:

    Yooo Bram,
    Ik zei t toch... dat je het naar je zin zou hebben?! Gelukkig maar dat alles je nu al goed bevalt. Succes met je stage he. Doe je rustig aan?! en .. wees voorzichtig ok? See you

    Takecare kusje

  • 29 Augustus 2007 - 10:13

    Stephanie:

    Hey Bream!!
    Wat fijn dat je goed bent aangekomen! Zo te lezen gaat het daar helemaal goed komen ;)
    Wanneer begin je met je stage?
    Veel succes verder met de buurt te verkennen.

    Doei Xus Steef

  • 29 Augustus 2007 - 12:48

    Papa:

    Lieve Bram,

    Ik heb je een mailtje gestuurd, ben blij dat je goed aangekomen bent...hoop snel meer van je avonturen te horen!

  • 30 Augustus 2007 - 21:07

    Wendy:

    Dag schat :P

    Wat leuk dat we hier met elkaar zitten en ook berichtjes naar elkaar sturen ;)!
    We wilden vandaag nog komen zwemmen, maar uhm iedereen zit nu in het internetcafe :p.. maja dalijk kan ook nog! Alleen de zon is nu weg :(!
    Jullie hebben trouwens vandaag iets gemist haha, we hebben een leuke fietstocht gemaakt ;) maar je hoort t straks wel!

    Je moet nog een bericht lezen www.wendyvuurens.waarbenjij.nu je loopt achter ;)! En uhm ik vind het niet kunnen dat jij pas op dag 1 zit!

    Nou ik vind t wel even goed zo :p!

    Kusje Wen

  • 30 Augustus 2007 - 21:48

    Marende:

    brammessssssss! blij om wat van je te horen:D sorry dat ik nu pas reageer, kom net terug van nhtv introductie! was echt top joh! maar heb geen zin om maandag met school te beginnen:(. Maarja klinkt goed allemaal joh! doe je wel beetje rustig aan met de vrouwen daar;)haha. Have fun en take care! dikke kus, marende
    ps. sorry dat ik je niet meer heb gebeld, was ht helemaal vergeten! echt slecht van me sorry! X

  • 31 Augustus 2007 - 15:55

    Robster & Dax:

    Hey kerel. Hoe is het daar? Hier is t weer zwaar kut maarja we gaan maar uit van een lekkere na-zomer haha! Dax vraagt zich af of er veel lekkere negerinnen zijn daar...haha grapje!
    Check je via de mail gast!!!

    De groeteee

  • 02 September 2007 - 10:30

    Ineke:

    Hee half brown ass bramschen, neem je ook een suri tel nr? x

  • 03 September 2007 - 02:04

    Sanschen:

    Hey Bramschen! Ik ben niet vaak op internet vandaar dat ik nu pas reageer.. Zo te lezen gaat alles wel goed met je!:) gelukkig! Geinig dat je daar met zoveel meisjes zit haha. Je zal nu onderhand wel lekker een weekje gechilled hebben en vandaag ook wel moeten werken. Succes vandaag!! Liefs Sanschen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2008

Back in town...

05 Januari 2008

Sranan; 3 left!

31 Oktober 2007

10 down, 10 to go!

09 Oktober 2007

Afgelopen 2 weken

25 September 2007

Maandje alweer :)
Bram

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 8697

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 26 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: