still easy going - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bram Bavel - WaarBenJij.nu still easy going - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bram Bavel - WaarBenJij.nu

still easy going

Door: Brammes

Blijf op de hoogte en volg Bram

17 September 2007 | Suriname, Paramaribo

Hee :)

Het is inmiddels alweer zondag en ik moet zeggen dat deze week vrij snel voorbij is gegaan, en dat terwijl ik eigenlijk ook "vrij" weinig heb gedaan :P

De hele week ben ik op m'n stage bezig geweest met een begin te maken voor het marketingplan dat ik moet gaan schrijven voor mijn stage. Ik heb wat informatie gevonden in een oud stageverslag van dit jaar, dus dat scheelt een hoop werk....Aangezien die info goed bruikbaar is voor mijn onderzoek :)
Voor de rest ligt het bedrijf als het ware best stil, aangezien mijn begeleidster, Mark zijn begeleider en de directeur van het bedrijf naar Brazilie zijn vertrokken voor zaken. Er is op dit moment eigenlijk niemand in het bedrijf die normaal zulke "grote" verantwoordelijkheden heeft.
Je hebt dan de directeur, dan de manager van educatie/informatie afdeling, vervolgens mijn stagebegeleidster en manager van de marketing afdeling en daarna de begeleider van Mark.
Het bestuur is er dan ook nog, die als het ware boven de directeur zit...Die bestaat uit 5 mensen, waarvan er 1 op vakantie is en de anderen zijn ook mee naar Brazilië, erg logisch allemaal! :P
Mijn begeleidster had nog een voorstel gedaan bij de directeur om het bedrijf tijdelijk te sluiten, maar dat was volgens mij hem geen optie...Tja ik heb het ook zo zwaar en moeilijk ;)
Volgende week op mijn stage is het dus erg rustig en die andere werknemers zeiden allemaal al dingen als: "je weet toch..als die kat van huis is..." Jaahjahjah owke:P Verder vragen ze me ook steeds wanneer ik ga koken en dat ook ga meenemen naar m'n stage :P Mark krijgt dezelfde vragen :P
Maar die mensen die er werken zijn wel heel aardig, dat is echt gewoon relaxt als ik weet dat sommige andere mensen zeer strenge begeleiders heeft (gehad) ofzo tijdens zijn stage.

Verder heb ik deze week een keer gekickbokst, in elk geval een poging tot gedaan want eerlijk gezegd bak ik er nog bar weinig van....Maar dat gaat wel goed komen...Ik vond het erg relaxt en ga het nog wel vaker doen :) Ik moet ook nog een keer Kick&fun doen hoor ik van het andere huis, dat schijnt vrij zwaar te zijn maar ik heb echt geen idee...Ik ga het denk ik dinsdag of donderdag ofzo wel ff proberen....Kijken wat voor spierpijn hetme op gaat leveren ;)

Vrijdag waren we uitgegaan in die ene discotheek Starzz, want ze hadden hun tweede verjaardag dus dat was wel relaxt, alleen die muziek was weer zo sloom in het begin....En hoe leuk ik R&B ook vind, ook dat stopt een gegeven moment, gelukkig begon het daarna wat sneller te worden en ben ik uiteindelijk gebleven tot ergens in de nacht....4? 5? weet het niet eens meer...
Wat wel dik lelijk was van die nacht was dat er in het huis van Mark ingebroken was:S Het is namelijk zo dat er bij drie kamers een buitendeur zit, die op slot zit en dicht is gemaakt met spijkers....die inbreker had alleen een koevoet bij zich en brak twee van die deuren open, duwde de kasten die er binnen tegenaan stonden naar voren en namen vervolgens een heleboel spullen mee....Echt rot gewoon...Gelukkig waren Wendy en Mark wel verzekerd, dus dat moet opzich wel goedkomen hoop ik voor ze...
Mark komt hier nu ook net binnenwandelen en geeft door dat hun hondje zojuist het hoekje om is...Hij scheen allemaal te kotsen en te schuimbekken dus dat zal wel iets met Rabies te maken hebben...

Dit weekend heb ik gewoon heel weinig uitgevoerd....Ik heb namelijk nog VOLOP de tijd om al die tripjes te maken dus dat komt helemaal goed. Vandaag heb ik lekker niets gedaan, hangmat en zwembad gelegen...Jah Robbie, zwembad:P En nu is het alweer kwart over 9 hierzo en ga ik ff filmpje kijken met de rest van de mensen hier :)

Dan ben ik er nu weer weg van ;) Ik spreek jullie snel weer!

Groetjes thuis hè ;) Laterss :)

  • 17 September 2007 - 05:32

    Simschen:

    hey bram! klinkt wel relaxed je stage... lijkt erop dat al die stages in t buitenland VRIJ relaxed zijn. Als ik zo iedereen's waarbenjij lees. chillliebillie x

  • 17 September 2007 - 05:32

    Simschen:

    ennuh oja... stoeien? :p nee dank u kickboxmaster

  • 17 September 2007 - 06:58

    Liesje:

    Boschi!! Let's party op jouw werk!! Beetje vreemd wel dat iedereen opeens naar brazilië vertrekt maar kan jij nóg relaxter aan doen op je stage haha :D

    Wel echt rot dat er ingebroken is!! Maar met de verzekering komt dat vast goed!!

    Have fun en doe vooral rustig aan hahaha

    Kusje x Boschi

  • 17 September 2007 - 07:07

    KERS:

    heeey dude!

    TE relaxt man!
    enjoy it!
    ik denk aan je..
    grrrr vol jaloezie:P

    kusssie kirs

  • 17 September 2007 - 11:07

    Taam:

    Fijn om te lezen dat t dus heel goed met je gaat. Nog bedankt voor je smsje vorige week maandag. Ik zit alweer zwaar over mijn bundel heen dus kon niets terugsturen. Ik heb je nummer wel opgeslagen ;) Ik spreek je snel weer lievlingsbrammetje

    (L)

  • 17 September 2007 - 11:20

    Frenka:

    Brrram Brrrum!

    Klinkt goed daar in Suriname!Uitgaan en werken. Goeie combi!
    Ik wens je nog heel veel plezier met alles wat je nog te wachen staat!

    TaTa -Xx..!

  • 17 September 2007 - 12:26

    Jag:

    Mooi man :)

  • 17 September 2007 - 12:55

    Jolein:

    hmmm dat klinkt inderdaad wel erg easy going' haha.. En af en toe een beetje rustig aandoen is niets mis mee hoor ;)..
    Liefs xx
    (you've just gotta love the carribean)

  • 17 September 2007 - 16:51

    Atta:

    ik mis je en ik ben egt kei jaloersd want lig nu ziek in bed door dat idiote strontweer!

    kusje

  • 17 September 2007 - 17:56

    Stefan:

    Wel fijn dat je het even wat rustiger aan kunt doen kerel… alle tijd om alvast wat werk te doen voor je opdracht (en lekker te relaxen:D). Wel kut dat er ingebroken is en dat je het niet altijd mee hebt met de muziek in die disco’s daar. Tsjah dat heb je met een of andere DJ ikdoemawa (wij weten wel beter he). Maargoed succes iig weer van de week en kijk uit met kickbocksen:P.

    Laters

  • 18 September 2007 - 05:45

    Nadine:

    Leukkkkk! gaan we een keer sparrren als je terug bent?? Kusje

  • 18 September 2007 - 07:34

    Corrie:

    goh, Brammes, wat heb jij een verschrikkelijk zwaar leven ;)
    ik heb echt met je te doen :)
    liefs en knufffffff

  • 22 September 2007 - 20:42

    Romy:

    BRAMMES!!

    Bij jou ziet het er ook niet verkeerd uit toch?? Still easy going ja?! Mooi zo! Echt heerlijk om er tussen uit te zijn toch, en idd nog 4 heerlijke maanden te gaan! En daarna: Lekker stappen in Breda, haha! Geniet ervan, en doe die ouwe (Mark) de groetjes van Bart en mij!

    Liefsssss vanuit een warm en zonnig St. Maarten!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2008

Back in town...

05 Januari 2008

Sranan; 3 left!

31 Oktober 2007

10 down, 10 to go!

09 Oktober 2007

Afgelopen 2 weken

25 September 2007

Maandje alweer :)
Bram

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 8695

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 26 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: