Eerste stageweekje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bram Bavel - WaarBenJij.nu Eerste stageweekje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bram Bavel - WaarBenJij.nu

Eerste stageweekje

Door: Brammes

Blijf op de hoogte en volg Bram

10 September 2007 | Suriname, Paramaribo

Hallooo ;)

Het is inmiddels alweer zondag en ik ben er dus al twee weken...Nope, nog steeds geen heimwee ;)

Mijn stage bevalt me in elk geval erg goed, dus dat is een dikke meevaller :) Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht maargoed...
De eerste twee dagen dacht ik ff van...jah, en nu...Want erg veel had ik niet te doen. Toen heb ik gevraagd of ik iets kon doen en toen zei m'n begeleider dat ik wel kon meewerken aan de nieuwe destinatiegids. Ik heb de kalender opgesteld voor 2008 en samen met een andere stagiaire nog een tekst geschreven voor Brazilië.
De directeur die had allemaal van die criteria opgeschreven van wat er ongeveer wel in voor moest komen en er stond dus ook iets bij van shoppen, maar vergelen met Brazilië is Suriname echt 3 x niks...Maargoed, het is uiteindelijk gelukt en als het goed is komt dat stukje ook echt in die gids dus dat is wel lachen :)
Voorderest heb ik nog mijn plan van aanpak afgemaakt en ingeleverd, die vervolgens ook gelijk goed werd gekeurd. Ze was wel verbaasd dat dit in 1 week gebeurde, wat een mentaliteit hier jonge....Moet er nog steeds om lachen!

Vrijdag en zaterdagavond ben ik nog uitgeweest met m'n huisgenoten, dat was ook weer goed gezellig :) Vooral zaterdagochtend/middag kon ik dat goed merken...

Vandaag ben ik naar White Beach geweest en dat was echt relaxt. Dat is een minuutje of 30 rijden naar een strandje met dus -vanzelfsprekend- wit zand...Het was echt mooi daar, echt zo'n caribisch plaatje van google afbeeldingen:P
Je kon daar voor weinig geld zo'n hutje huren voor een hele dag en er waren ok hangmatten te huur...We waren er wel al vroeg naartoe gegaan (8 uur ofzo) omdat er anders geen hutjes meer over waren,
maar dat was wel weer leuk voor de slaap, die ik dus ook niet gehad heb...Op een paar uur na op het strand dan.

Zometeen gaan we ff wat eten, het is hier nu rond 8 uur en ik ga nu ff proberen om die foto's erop te knallen....Nu moet dat wel lukken denk ik zo! Ik denk dat ik ze op mijn hyves zet want ik ga niet betalen voor extra fotoruimte hier...Het is wel goed met ze..

Enne Robster, ik ga je binnenkort even wat laten weten van die vrouw met dat werk! Maar dat merk je vanzelf wel :)

Tamara, hier ben je officieel nog niet jarig maar daar nu al een uurtje :) Dus gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat zaterdag nog relaxt was! :D

Tot laterrrrrrr :)

  • 09 September 2007 - 23:09

    Luuk:

    Jo joopi..uuh Bram,

    Tof dat je stage leuk is (good choice), ook relax dat alles buiten je stage ook rustig, mooi en leuk is.

    Ik wens je nog veel plezier en succes. En ik stuur je binnenkort nog wel een mailtje.

    Laters..


  • 10 September 2007 - 05:48

    Simone:

    joopie hahaha. leuk leuk leuk

  • 10 September 2007 - 07:00

    Ineke:

    Ey, leuke verhalen en foto's! De heimwee komt later wel ;) xx

  • 10 September 2007 - 07:01

    Sarah:

    het waren toch wel roze hangmatten he ;)

  • 10 September 2007 - 08:08

    Meral:

    Bramm.... I envyyy youuuu!!!

    Ziet er onwijs gaaf uit .. Suriname is ook nog wel echt iets waar ik nog n keer geweest wil zijn .. weet niet waarom maar t trekt me!!

    Ik volg je aapje!!

    Kusje!!

  • 10 September 2007 - 08:09

    Liesje:

    Brammie!!

    Zo te horen heb je inderdaad nog geen heimwee..hoop dat dat zo blijft! :D
    Klinkt allemaal wel relax daar! Plan van aanpak in een week af...wauw hahaha ;)

    Spreek je snel boschi!

    Kusje x

  • 10 September 2007 - 12:44

    Tamara:

    Dankje liefje, houvjou!

  • 10 September 2007 - 13:38

    KERS:

    hee bram.

    haha is ff wennen he die caribische mentaliteit.maar ik kan je zeggen, het went snel.. en je gaat zelf ook zo leven. alles is zo heerlijk relaxt! ik wou dat ik ook nog aan de andere kant van de oceaan zat..
    ik waan me strax even terug met herinneringen want ik heb zo die mondeling van mn stage..

    geniet ervan dude!

    kissss kirs

  • 10 September 2007 - 15:18

    Sanschen & Basje:

    Hey Bramschen!Relaxed dat je een leuke stage hebt! :)Tof dat je al meteen mee hebt kunnen werken aan die destinatiegids en kalender! En geinige foto's heb je! Je vermaakt je daar wel prima he ;) Ben je al erg bruin geworden? Hopen op geen heimwee hehe.. Nou have fun! En goodluck op je stage!
    Doeii xxxxx

  • 10 September 2007 - 20:30

    Stefan:

    Vette foto’s man….blij dat het goed bevalt kerel, ziet er zeker goed uit daar en dan bedoel ik niet alleen de omgeving:P. T lijkt me iig een gezellig groepje. En tsjah lijkt me best ff wennen idd tempo doeloe, als het tempo van werken met Nederland vergelijkt. Maargoed das ook wel eens lekker he. Amuseer u verders en we horen het wel weer. Succes van de week weer iig,

    Laters

  • 10 September 2007 - 21:33

    Jo.lein:

    Okey, jaloers.... haha Echt heel erg leuk om te horen dat het zo gaaf is daar & ook nog lekker veel vrije tijd om te feesten en witte strandjes te bezoeke..!
    Kuss
    p.s. keep up the niet-heimwee, doe ik hierzo ook want we hebben veel teveel geluk met de stages :D:D

  • 11 September 2007 - 01:50

    Wendy:

    ow jij hebt het ook zo zwaar he op je stage..beetje heel de dag internetten ;)!

    myrthe en ik genieten nog even van onze laatste week vakantie haha..maja dan moeten wij er ook aan gaan geloven!

    nou ik ga eens even kijken of je nog steeds bij ons zit..want dan schop ik je zo mooi het huis uit want wij gaan zo slapen ;)!

    (saaie fotos trouwens ;))

    Kusje (K)

  • 11 September 2007 - 17:31

    Joop:

    heujj!

    beter dat je stage goed gaat! en dat je voor hun doen snel werkt!
    nog geen heimwee:O? dus je mist mij nog niet..?! snik!!

    die foto op die boom van je, vingertjuhhh:P
    succes deze week met je stage!

    spreek je snel!

  • 11 September 2007 - 18:00

    Kimberly:

    hee brammetje

    echt super mooie foto's zeg

    vet jaloers :P

    veel plezier nog

    spreek je snel weer (K)

  • 11 September 2007 - 18:46

    Kaazemm ULU:

    Joowww!! zo te lezen gaat het almaal goed zen gangetje daar!! rlxd Brammes!!
    Hier in turkey loopt het ook op rolletjes!!
    Geniet ervan en succes met je stage!!

    Groetjesssssss!!!

  • 13 September 2007 - 11:10

    Lorinda:

    He Bram!
    Lucky you! Goed voor elkaar daaro! :)
    en nice pics..succes nog!
    Groetjes uit OZ!

  • 13 September 2007 - 15:22

    Wendy:

    Haha ja overhalen is mn vak ;).. ownee ik die nog steeds verpleegkunde..! Komen we vandaag bij het ziekenhuis hebben ze nog steeds geen uitslag van de test..en ze zeiden dat we eerst een gesprek met iemand moet hebben voordat we met de stage mogen beginnen..haha! Maja als het goed is moeten we maandag beginnen, maja je weet maar nooit bij ons ;)!
    We zijn gister niet meer uitgeweest, Myrthe lag al te slapen en Kel en ik waren even naar het internetcafe geweest..misschien dat we vanavond gaan! En anders morgen naar zsa zsa zsu?
    Jij zit vast weer een beetje heel de dag te internetten, je hebt het ook zo zwaar he ;)!
    Zie je vanmiddag wel!

    Kusje (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2008

Back in town...

05 Januari 2008

Sranan; 3 left!

31 Oktober 2007

10 down, 10 to go!

09 Oktober 2007

Afgelopen 2 weken

25 September 2007

Maandje alweer :)
Bram

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 8696

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 26 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: