Telefoonnummer - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bram Bavel - WaarBenJij.nu Telefoonnummer - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bram Bavel - WaarBenJij.nu

Telefoonnummer

Door: Brammes

Blijf op de hoogte en volg Bram

03 September 2007 | Suriname, Paramaribo

Hola!

Was mijn Surinaamse telefoonnummer vergeten te melden...Dus bij deze:

+5978856616

Bel maar raak ;) Ik zie het vanzelf wel :)

Gegroet!

  • 04 September 2007 - 08:27

    Noor:

    Ha Bram!

    Nou klinkt allemaal wel 'relaxed!' Goed joh! Maar ik had ook niet anders verwacht, jij bent ook altijd zo leker positief, heerlijk!

    Nou ga de omgeving maar eens verkennen!

    Groetjes van Noor!

    Ps. Gister weer eerste college gehad, zoooo dat is wel een beetje zuur...! Dus extra genietse! ;-)

  • 04 September 2007 - 17:58

    Sanniebeer:

    Hey brammiebeer!

    Jij vermaakt je daar wel zo te zien !
    Veel plezier nog. xx
    Sanniebeeerrrr!

  • 04 September 2007 - 18:09

    Kimberly:

    hee bramsjee
    ik heb je andere berichtje net ook ff snel gelezen heb het namelijk lekker druk mijn stage gaat tot nu toe lekker :)
    echt super ik hoor het alweer!!
    hoop dat je eerste stage dag goed is gegaan
    maar ach het is toch lekker alles op je gemakje daarzo :P
    ik verheug me op je volgende verhaal
    kus
    kimberly

  • 05 September 2007 - 17:22

    Joop En 2 Van Liekie:

    Ey wa

    Hier nogmaals je berichtje:P hope dat nu er wel opkomt..
    Zo te lezen is 't bangin' daar haha.. als je terug komt ben je een zwarte r&b mannetje:P

    geniet er van! spreek je snel he!

    laterr
    Joop en Lieke

  • 09 September 2007 - 15:40

    Pascale:

    Hoi Bram,

    Ik heb van pap je adres gekregen. Hartstikke leuk. Ik wens je een superleuke en leerzame tijd in Suriname.
    En ik zal de komende maanden genieten van je verhalen. Heel veel plezier daar!

    Liefs,
    Jules, Pascale
    Lars en Steffie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2008

Back in town...

05 Januari 2008

Sranan; 3 left!

31 Oktober 2007

10 down, 10 to go!

09 Oktober 2007

Afgelopen 2 weken

25 September 2007

Maandje alweer :)
Bram

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 8691

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 26 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: